tiistai 8. elokuuta 2017

VALINNAN VAIKEUTTA

Tämä Mummukan jutustelua- blogini on ensimmäiseni ja aloitussivun olen tehnyt 2010 jollakin tietokonekurssilla. Päivittäminen jäi ja ensimmäisen tekstin tein 2012 "Syksyllä kaikki on toisin"-kirjoituksella.

Tarkoitukseni oli pitää itseäni varten muistikirjaa puutarhan kehityksestä.
Harvakseltaan (alle 60 kirjoitusta)  olen tätä vuosien varrella päivittänyt.
Marraskuussa 2012 perustin toisen blogin Rouva Myttynen muistelee. Vanhan Rouvan -äitini- pitkä elämä alkoi tulla lähelle päivittäisiä toimiani. Halusin alkaa kirjaamaan kuinka yhteiskunta hoitaa ja huomio ikääntyvän, mutta ikäisekseen terveen vanhuksen elämää. Äitini täytti joulukuussa 2012 92 vuotta. Seurannalla oli lyhyt historia. Äiti pääsi kahden vuorokauden sairauden jälkeen, Ystävänpäivänä 2013, pitkälle matkalle jolta ei paluuta ollut.


Kun surusta selvisin, jatkoin blogiani muilla aiheilla, niitähän riitti. Tätäkin blogia päivitin silloin tällöin ja luen itsekin, että muistan mitä on tullut tehtyä.
Vuoden pituinen blogitaukokin oli, kirjoittelin Rouva Myttynen muistelee -blogiin  puutarhankin kuulumisia. Tänä  keväänä aloitin kirjata  puutarha-asioita taas kun aie tästä talosta poismuuttamiseen oli haudattu.

No miksi tälläistä tässä kirjoittelen? No siksi kun sain puutarhakiitollisuushaasten tuonne rouva Myttysen puolelle. Se on kirjoitusfoorumini yleisille asioille ja täällä Mummukassa keskityn puutarha-asioihin.

Sain siihen kerrottua erityistä asiaa puutarhanpidostani  ja vielä asiaa riitti jatkokertomukseenkin.
Rouva Myttynen muistelee  Olkaa hyvät ,siellä on kaksi puutarhakirjoitusta päivälle 8.8 2017

Niin, tuo otsikko: valinnan vaikeutta, kyllä minä pidän nämä molemmat blogit säännöllisen säännöttömissä päivityksissä jatkossakin.

Näköjään kun kommentoin blogejanne, välillä esiinnyn "Mummukka maalta"-nimisenä, välillä "Annelipunnelina" ja toisinaan "rouva. Myttysenä" ja fb:n puolella ihan omalla nimelläni. Monta  persoonaa minulla, mutta netti ei anna minun niitä yhdistää. Ja se taas johtuu siitä, että olen perustanut blogit kahden eri sähköpostiosoitteen alle.
Voi tätä maailman menoa...
Tapaamisiin!






5 kommenttia:

  1. Heissan tännekin, Onneksi tuo jakautunut persoonasi selvisi minulle melko varhain, muuten olisin hämmentynyt jossain kohtaa pahan kerran. Oion vähän haastetta. anna anteeksi Sisko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomenta, tämä on sitä, kun yrittelee yhtä sun toista eikä kuitenkaan osaa. Pitäisi aina muistaa kirjautua postitileistä ulos.

      Poista
  2. Kiitos selvennyksestä. Olenkin ollut joskus vähän ymmällä mutta nyt se sitten selvisi! -Mukavaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onneksi selvisi, joskus olen jättänyt kommentoimatta kun on tullut "väärä" nimeni kommenttikenttään.

      Poista
  3. Jakautunut persoonallisuutesi ei minua haittaa, jos vain itse tulet sen kanssa toimeen. Digiloikka on välillä vähän vaikeaa.

    VastaaPoista